راه‌های ارتباط با ما

دکتر بیژن زمانی زاده، جراح مغز و اعصاب، دیسک و ستون فقرات، زمان زیادی را صرف گرفتن شرح حال، معاینه و بررسی تصاویر و مدارک پزشکی شما می‌کند و بهترین درمان را به شما پیشنهاد می‌دهد. روش‌های مراجعه به کلینیک ما در این صفحه ذکر شده است.

همچنین از طریق لینک‌های زیر می‌توانید ویدیوهای بسیاری از بیماران سابق ما و مطالب مفید علمی و آموزشی را مشاهده نمایید.

دکتر بیژن زمانی زاده

پزشک متخصص جراحی
مغز و اعصاب و ستون فقرات

Dr. Bijan Zamanizadeh MD, NeuroSpine Surgeon

نوبت‌های طولانی
را فراموش کنید

ما شرایطی را فراهم کرده‌ایم که شما در کلینیک و بیمارستان، تا حد امکان در صف‌های طولانی منتظر نمانید و رسیدگی‌ها به راحتی و در سریع‌ترین زمان صورت گیرد.

نشانی مطب دکتر بیژن زمانی زاده:

شیـراز، بلوار زنـد، حد فاصل خیابان بیست‌ متری و باغشاه (نبش کوچـه ۴۵)، ساختمان آراد، طبقه پنجم

به راحتی مشاوره مجازی انجام دهید.

شماره اختصاصی جهت انجام مشاوره مجازی

تنها برای ارسال پیام از طریق پیام‌رسان‌های تلگرام و واتساپ

تصاویر ام‌آرآی، گرافی یا سی‌تی‌اسکن خود را در قالب عکس یا فیلم ارسال نمایید

سن، جنسیت، توصیف علایم (شدت و محل درد، ضعف اندام‌ها و...) و همچین سابقه عمل جراحی یا بیماری زمینه‌ای، مواردی هستند که باید به همراه مدارک خود ارسال کنید.

Dr. Bijan ZamaniZadeh

Neuro Spine Surgeon

ارتباط با ما - دکتر بیژن زمانی زاده

ممکن است پاسخ‌گویی با تاخیر همراه باشد

به دلیل تعداد بالای درخواست‌ها، رسیدگی به پیام‌های شما زمان‌بر است. پیشاپیش از صبر و شکیبایی شما سپاس‌گذاریم.

مدارک، تصاویر و پرونده‌ی شما حتمن بررسی می‌شود

پس از بررسی‌ها، در صورت نیاز برای انجام معاینات بیشتر و تصمیم‌گیری برای انتخاب نوع درمان، راهنمایی می‌شوید.

سوالات رایج

در ادامه به تعدادی از سوالات و ابهاماتی که بیشتر مراجعه‌کنندگان با آنها روبرو هستند، پاسخ داده شده است.

با گرفتن شرح حال از بیمار، انجام معاینه و بررسی مدارک پزشکی (ام آر آی، گرافی، سی تی اسکن) نظر قطعی داده می‌شود.

درد تیر کشنده به اندام فوقانی شامل بازو، ساعد و انگشتان، با یا بدون بی‌حسی.

لزوما هر کمر دردی دیسک کمر نیست!

کمر درد ممکن است به علت فشارهای فیزیکی، کار زیاد و یا دلایل ارثی ایجاد شود. یکی از علت‌های کمر درد، دیسک کمر است.

درصد زیادی از موارد دیسک کمر و گردن (با یا بدون پارگی) با درمان‌های غیرجراحی شامل استراحت، دارو و فیزیوتراپی بهبود می‌یابند و الزاما نیاز به جراحی ندارند.

روش استاندارد جراحی دیسک کمر، تکنیک جراحی میکروسکوپی است.

در مواردی با توجه به شرایط بیمار، روش‌های دیگری مثل جراحی آندوسکوپی، توبولار و روش‌های جایگرین می توانند مورد استفاده قرار گیرند.

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟
می‌توانید از طریق راه‌های زیر اقدام کنید.

Translate »